We zijn er.

13 mei 2016 - Santiago de Compostela, Spanje

Vanmiddag om half vier zijn we gearriveerd bij de kathedraal in Santiago de Compostela.

Zie foto.

1. M ten hooven:
    13 mei 2016
    Gefeliciteerd mannen, prima gedaan. We hebben genoten van jullie prachtige verhalen en foto's. Geniet nog de komende dagen .

Groet Alie en Tinus
  2. Hans Borgers:
    13 mei 2016
    gefeliciteerd! Een laatste stempel, een oorkonde, genieten, genieten, nog meer genieten!

Hans
  3. Trudy en Luuk Smelt:
    13 mei 2016
    Van harte geluk gewenst met jullie geslaagde actie!! Meer kilometers in een kortere tijd afgelegd dan ingeschat. Nog even geduld en dan zijn jullie weer samen met de Ria's en kunnen jullie de fiets laten staan. Nog enkele mooie dagen met zijn vieren gewenst.
    Hartelijke groet en tot gauw.
  4. Jaap Noordzij:
    13 mei 2016
    Ik heb je verslagen met veel interesse gevolgd. Van harte gefeliciteerd !
  5. Herman Vooijs:
    13 mei 2016
    Complimenten Harry! Wat een prestatie, en wat hield je ook mij alle dagen op de hoogte van jullie ervaringen. Nu genieten geblazen, neem ik aan. Het weerzien, en straks een wat snellere terugreis. Is je in ieder geval gegund.
    Groet,
    Herman Vooijs
  6. Cilia:
    13 mei 2016
    Fantastische prestatie! ! Gefeliciteerd met deze overwinning. Geniet van Santiago en alles wat erbij hoort. Hele fijne dagen met Ria.
    Hartelijke groeten Vincent en Cilia
    Fijne Pinksterdagen thuis.
    Willy en Jan Wagenvoort
  8. Marian van Leeuwe-Holthuijsen:
    14 mei 2016
    Fijne Pinkster dagen. Mooie foto's. Had mij in mijn verbeelding nog een veel groter wierookvat voorgesteld. Groeten aan Ria.
  9. Johanna Hams:
    14 mei 2016